Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Ο ΑΥΤΟΛΥΚΟΣ



-Θα με βγάλεις φωτογραφία και θα με βγάλεις στο face εκει που γραφεις για μενα.

-Ρε πας καλα?Οι μπαφοι σου χουν καψει το μυαλο.

-Θα με βγαλεις φωτογραφια και θα με βαλεις στο face.Θελω να με δουν οι γκομενες και ο κοσμος γενικα,γιατι εχεις δωσει σ ολους την εντυπωση οτι ειμαι ενα ανωμαλο πουλι,ενω η ανωμαλακα εισαι εσυ.Εμενα θελω να με δουν ολοι.Να καταλαβουν οτι ειμαι ενα κανονικο κορακι με ευγενικη ψυχη που απλα κανω μπαφους για να σ αντεχω.

-Μα βρε καλο μου.....

-Αστα τα βρε καλο μου,εδω που σε ρωταω...εχεις πει πως με λένε τοσο καιρο?Μας τα χει κανει τουμπανο με τις Αννες και τις Αντιγονες και τα πτωματα .Εμενα που σ ανεχομαι ,εχεις πει πως με λενε?

-Οχι ειναι αληθεια πως.....μα βρε καλο μου,κατσε να σου ,και....

-Κερια και λιβανια.Πως με λενε?

-Εισαι σιγουρος μωρε?Ειναι ονομα αυτο που εχεις ???

-Εγω δε ντρεπομαι γιαυτο που ειμαι και πως με λενε....Να το πεις!!

-Οκ,οκ...οκ,,οκ,,,,παιδια απο δω ο ΑΥΤΟΛΥΚΟΣ.

-Και τ αλλο κια τ αλλο,,τι ηταν ο ΑΥΤΟΛΥΚΟΣ?

-Ρε γμτ τη πουτανα μου μεσα για κωλοπουλο....ο ΑΥΤΟΛΥΚΟΣ παιδια ηταν ο παππους του Οδυσσεα.!!

-Ωραια...και τωρα φωτογραφια,κατσε να σουλουπωθω λιγακι...κατσε κατσε περιμενε..Οκ ,παμε!!!

-Παμε γαμω τη ψωναρα σου μεσα....παμε......



*nNoe*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρρωστο κρύο και ωχρός ήλιος

  Είναι ένα άρρωστο κρύο αυτό που σέρνεται μήνα και βάλε. Όταν θα λήξει θα μπούμε και στην Άνοιξη. Κ όσο δε λήγει τόσο είναι πιθανή μια νέ...